Lost and found
UUSI LAFI AVATTU OSOITTEESSA HTTP://LAFIFF.NET. ÄLKÄÄ ENÄÄ REKISTERÖITYKÖ TÄLLE FOORUMILLE; KAIKKI OLEMASSAOLEVAT OSASTOT NÄKYVÄT MYÖS KIRJAUTUMATTOMILLE. OFFTOPIC-ALUE ON POISTETTU KOKONAAN.

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hyvää huomenta (AoixUruha G/S)

Tämä foorumi on lukittu, et voi kirjoittaa uusia viestejä, vastata vanhoihin tai muokata viestejä   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Lost and found Foorumin päävalikko -> Käännetyt ficit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Minazuki-
Basso

LähetäLähetetty: Ke Maa 26, 2008 9:54 pm    Viestin aihe: Hyvää huomenta (AoixUruha G/S) Vastaa lainaamalla viestiä

Otsikko: Hyvää huomenta (Good Morning)
Kirjoittaja: timidwriter
Kääntänyt: Minazuki-
Beta: Ei ole. .__.
Ikäsuositus: G/S
Varoitus: Huonosti kännetty ja yksi kirosana. XD
Paritus: Aoi/Uruha
Disclaimer: En omista tästä yyyyyyhtikäs mitään. u___u

Elikkäs joo halusin ehdottomasti kääntää tämän tänne lafiinkin teidän iloksi. Kun tämä ficci nyt niin kuulostaa mun ja tyttöystävän söheltämiseltä niin rakastuin tähän. Ja sen seurauksena halusin tämän tännekki tunkea. Varoitan tosiaan huonosta kääntämisestä. xP

Hyvää huomenta

Nauramisen ääniä oli kuultavissa peiton alta. Uruha hymyili iloisesti kun istui peiton alla olevan hahmon päälle.

"Olet hereillä," blondi nauroi yrittäen vetää peiton pois. Aoi ei antanut kankaan paljastaa hänen kasvojaan.

"En ole," brunette mumisi Uruhan alta.

Uruha mutristi huulian epäonnistuessaan peiton siirtämisessä.

"Sitten kuinka sinä puhut?"

"Unissapuhun?" Aoi nauroi vielä enemmän.

Uruha pyöräytti silmiään toiselle peiton päällä.

"Onko näin..." Uruha nousi pois Aoin päältä ja seisoi sängyn vieressä.
"Minä luovutan," blondi ilmoitti, hänen kätensä ristissä rinnallansa.

Tuntiessaan painon nousevan päältään, Aoi kurkkasi peiton alta nähdäkseen Uruhan mutta hän ei ollut siinä.
Blondi oli salaa piiloutunut sängyn päähän. Ja juuri oikealla hetkellä Uruha hyppäsi ylös ja ryömi tiensä peiton alle.

"Ah!" Aoi huudahti yllätyneenä ja heitti peiton hänen päänsä päälle taas, mutta siitä ei ollit hyötyä. Uruha oli jo sielä hänen kanssaan.

Uruha meni takaisin edelliseen asentoonsa, pitäen Aoin latiosta kiinni hymyillen.
"Ah ha! Mitäs tämä on mitä löysin? Minusta sinä olet hereillä."

"En... Minä nukun. Nukun, minä sanoin!"
Aoi nauroi ja yritti vetää tyynyn hänen päänsä yli. Uruha ei hukannut aikaa, napaten tyynyn ja painoi hänen huulensa toisen omia vasten.
Tämä vaikutti tyynnyttävän Aoin mielettömät liikeet hänen yrittäessään piiloutua.

"Mm..." Aoi huokaisi Uruhan pehmeitä huulia vasten.

Vetäytyessään pois, Uruha hymyili suloisesti brunettelle hänen allaan. "Aamusuudelmat ovat parhaita, ne," Uruha totesi.

Aoi nyökkäsi. "Ne ovat... Voinko minä saada toisen?"

Uruha ei sanonut mitään.
Virnistyksellä ja pienellä naurulla, blondi nosti itsensä Aoin päältä ja painoi kasvonsa alas, piilottaen kasvonsa tyynyn alle Aoin viereen.

"Hei..." Aoi sanoi kääntyen kyljelleen, kohdaten Uruhan selän.

Hän ei saanut vastausta.

"Uruha~" Aoi sanoi tökäten blondin kylkeä saaden hänet kiemurtelemaan ja Uruha yritti olla nauramatta.

"Mmn," Uruha mumisi tyynyn alta, esittäen nukkuvaa. "Mitä? Etkö näe että minä nukun?"

Aoi virnisti tietävästi. "Paskapuhetta. Sinä et voi tehdä sitä. Se on minun juttuni."

"Sanoo kuka?"

"Sanoo minä."

"Ai todellako?" Uruha nosti päänsä pois tyynyn alta.
Ja silmän räpäyksessä, hänen huulensa olivat kosketuksissa Aoin kanssa.

"Mah, huijari!" Uruha sanoi piilottaen päänsä tyynyn alle taas kerran.

Aoi hymyili tyytyväisenä, antaen pehmeitä suudelmia pitkin Uruhan selkää ja laskien päänsä siihen kuin se olisi tyyny.
Blondi yritti liikuttaa kehoaan saadakseen Aoin pään pois, mutta häntä pitelivät vahvat kädet.

"Älä liiku, minä yritän levätä täällä."

Uruha hymyili, työntäen tyynyn pois päänsä päältä antaen ilman kiertää paremmin. Alkoi tulla tunkkaista sen alla.

"Näytänkö minä sinusta tyynyltä?"

Aoi yksinkertaisesti nyökkäsi silmät suljettuina.

Uruha nappasi tyynynsä ja paiskasi sen Aoin kasvoja vasten.
Tämä antoi blondille tilaisuuden päästä karkuun, juosten pois kylpyhuoneeseen ja lukiten oven.

Aoi työnsi nopeasti tyynyn kasvoiltaan ja juoksi Uruhan perään. Hän hakkasi ovea, tajuten että se oli lukittu.

"Oi, avaa ovi."

"En."

"Kiltti? Minä lupaan olla kiltisti."

"Lupaatko?"

"Minä lupaan."

Uruha avasi lukon hitaasti. Aoi avasi oven ja sulki sen kun on oli sisällä.
Sekunneissa, kiljaisu ja naurua oli kuultavissa.

"Sanoit että aijot olla kiltisti," Uruha valitti, nauraen sekunttia myöhemmin.

Can't you see me standing right here?

Miyavi 2.7.2008 @ Tavastia <3

Viimeinen muokkaaja, Minazuki- pvm Su Kes 01, 2008 6:04 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
fuuka
Triangeli

LähetäLähetetty: Su Tou 25, 2008 11:34 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aww söpöä *W*
Vaikken AoixUruha parituksesta niin välitäkään, silti sulin tälle 8))
Piuu~ tämän puolesta voit kääntää vaikka lisää tämmösiä 8DD
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Ruru
Syntikka

LähetäLähetetty: Su Kes 01, 2008 11:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu oli tää kiva, joo en osaa kommentoida mut oli pakko tulla sua kiusaamaan n___n Mut oli tää kyllä kiva ja hyvin käännetty mut yhen virheen löysin..

Lainaus:
Aoi työnsi nopeasti tyynyn nopeasti kasvoiltaan ja juoksi Uruhan perään. Hän hakkasi ovea, tajuten että se oli lukittu.

Tossa tais olla yks nopeasti sana liikaa..

No ei muuta mut juu, oli tää kiva lukee eikä tuntunu tyhmästi käänntelytä et selvän kyl sai n__n
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikumi
Banjo

LähetäLähetetty: Pe Kes 27, 2008 7:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Äwäwäwäwäwwäääää kun tämä oli suloinennjj<33

Minä pidän UruhaxAoi parituksesta <3

Ja tämä oli hyvin suomennettu höpsöööö!! *tökkää Minazuki-:a pienesti nenänpäähän*

Tiutiu tykkäsin<3
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Tämä foorumi on lukittu, et voi kirjoittaa uusia viestejä, vastata vanhoihin tai muokata viestejä   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Lost and found Foorumin päävalikko -> Käännetyt ficit Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa