|
Lost and found UUSI LAFI AVATTU OSOITTEESSA HTTP://LAFIFF.NET. ÄLKÄÄ ENÄÄ REKISTERÖITYKÖ TÄLLE FOORUMILLE; KAIKKI OLEMASSAOLEVAT OSASTOT NÄKYVÄT MYÖS KIRJAUTUMATTOMILLE. OFFTOPIC-ALUE ON POISTETTU KOKONAAN.
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Lynette Sähkökitara

Liittynyt: 25 Kes 2007 Viestejä: 486 Paikkakunta: Kain majakka
|
Lähetetty: La Hel 09, 2008 11:57 pm Viestin aihe: |
|
|
No eikös ne Pariisin mene? vai heittääkö mun muisti taas niin pahasti ettei mitään rajaa....
| Lainaus: |
L'Arc~en~Ciel Pariisiin!
31.01.2008 - Tanja, foX
käännös : Anu
lähde : ohp
Artisti(t) : L'Arc~en~Ciel
Eurooppalaisten onni jatkuu. Vastoittain Gan-Shin julkisti tiedon L'Arc~en~Cielin tuoreimman albumin julkaisusta ja nyt keväinen kiertue vie yhtyeen maailmalle: mukana on Japanin lisäksi myös Kiina, Taiwan, Korea ja Ranska. Euroopan-konsertti sijoittuu Pariisin Zénithille 9. toukokuuta 2008. Lisätietoja tulossa myöhemmin. |
Sanoo JaME ;D Eli eli....
Ja muuten mä aina repeän aina sille Stay awayn loppu tansseille*naur* tai siis sille koreografialle... Mutta siis kyllähän ne tanssia osaa mutta se..:''D _________________ En tee [aivojani] avojani itse.
''Kuule... Haluaisitko sinä nähdä minun ankka-kokoelmani?"
Uruha
Prinssi ja kerjäläispoika, HamtaroHam |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: Su Hel 10, 2008 12:20 am Viestin aihe: |
|
|
Kävin katsomassa itsekin Jamesta, en meinannut edellisellä viestilläni sitä että sä olisit huijannut x) Mutta tuota kun ajattelee, menee ajatukset ihan sekaisin. Mitä jos ne tulee Suomeen... Sit olisin ihan paniikissa.
Mä muuten ihailen sitä STAY AWAY-PV:n lopputanssia. : D En kyllä rupea kokeilemaan tuota, näyttäisin tyhmältä :''D _________________
Minun sydämeni on täynnä haavekuvia saavuttamattomasta rakkaudesta, ihmisestä jota kohtaan en saisi tuntea näin.
(Voisitko ikinä rakastaa? by: Tuulessakulkija) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ShiroiKaze Basso

Liittynyt: 20 Syy 2007 Viestejä: 241 Paikkakunta: Under Shinya's Bed
|
Lähetetty: Su Hel 10, 2008 12:34 am Viestin aihe: |
|
|
Lynette, yay, ollaan tosiaan samiksia x'D ^^
Ja, tuota, pakko sanoa... Stay Away -tanssi on niin paras ^^ Yritettiin kaverin kanssa itsekin sitä opetella. Hiukan vähemmän tyylillä kuin Hyde tosin... Anyways, se on loistava tanssi. Osaa se Hydekin kun sille päälle sattuu (eli joskus kerran vuosikymmenessä, ei millään pahalla *virn*) ^^
Whaaat, Pariisiin? Ooh~ *ristii kätensä ja hokee "tulkaa Suomeen"* ^^ _________________ "Where are we?"
"Where do you think, my idiot friend? We're in a nice, filthy cemetery. Does this make you happy? Is this fitting, proper enough?"
-
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lynette Sähkökitara

|
Lähetetty: Ke Huh 09, 2008 10:53 pm Viestin aihe: |
|
|
Juu trallalei moi herättelen tätä eloon~.
Mitäs mieltä ollaan uudesta biisistä? Eli tuosta 2.4. julkaistusta.
DRINK IT DOWN (02/04/2008)
Tracks:
01. DRINK IT DOWN
02. Dune 2008 (P'UNK~EN~CIEL)
03. DRINK IT DOWN (hydeless version)
04. Dune 2008 (TETSU P'UNKless version) (P'UNK~EN~CIEL)
Kuuntelin itse asiassa vasta äsken ekan kerran tuon DRINK IT DOWNin. Alku aiheutti vähän semmoisen "mitäs hittoa tämä on?" -reaktion, koska en tiennyt mikä biisi oli kyseessä. No, Hyden laulu on taas ihanaa ja täydellistä ja niin päin pois. Sävellyksenä mukava kappale, pidän kaikista osista. Aika perus Larukua oikeastaan, mikä on siis hyvä juttu. Ei ehkä mitenkään hmm yllättävä biisi tai maailmaa mullistava mutta hyvä kuitenkin. Eikä oikeastaan tule mitään uutta esille... semmoinen perus. Silti hyvä. :'D
Dune 2008. Okei, ekaa kertaa ikinä kuulen sitten tuota P'UNK~EN~CIELiä, joten olen aika utelias... Hyvähän tämä on. Eli oi kyllä, pidän. Pidän kyllä ehkäpä enemmän Hyden äänestä, mutta ei tämäkään kyllä paha ole. (Tetsuko se oli joka lauloi?) Hyvä biisi ja sillai. ...eeh en osaa sanoa mitään. Ou vau hyvät kitarasoolot!
No, mitäs mieltä te olitte? _________________ En tee [aivojani] avojani itse.
Uruha
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: To Huh 10, 2008 7:28 pm Viestin aihe: |
|
|
MUAH! x'DD
Okei, DRINK IT DOWN... Katoin sen PV:n ja totesin että Hyde ja Tetsu olivat komistuneet, varsinkin Tetsu. *__*
Itse biisistä sen verran että se oli myös mielestäni peruskamaa. Se alkumusiikki oli aikas erikoinen, ennen en ole kuullut sellaista heidän biiseissään. Hyden ääni on yhä hyvä eikä se ole onneksi muuttunut. Noita Dune-biisin uusia versioita en ole kuullut.
Vielä P'UNK~EN~CIEL:istä. Kuuntelin yks päivä I wish 2007-PV:n. Tetsu laulamassa. Voi luoja. *w* Ja nyt tykkään NATSU NO YUUTSU:n uusimmasta versiosta kun Tetsu tais muistaakseni karjaista alkumusiikin jälkeen. Ennen en ole sillä lailla välittänyt P'UNK~EN~CIEL:istä, mut totean, että se on hyvä. Hyde pitäis nähdä soittamassa kitaraa... *haaveilee* _________________
Minun sydämeni on täynnä haavekuvia saavuttamattomasta rakkaudesta, ihmisestä jota kohtaan en saisi tuntea näin.
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Spooky Syntikka

|
Lähetetty: La Huh 19, 2008 12:24 pm Viestin aihe: |
|
|
Nams, Hyde on sitä jotain. Eka J-rockari ketä aloin kuuntelemaan oikein urakalla. ^^ <3 Season's Call oli eka jonka kuulin + video oli mukana. Rakastuin. Ai että.. *Huokaus*
Toki myös Laruku on mahtava, varsinkin Blurry Eyes on niin awws ~ Tosin olen yhä sitä mieltä, että Hyde näyttää siinä epäilyttävän naiselliselta. Hamekohan sillä oli siin päällä? : D
Myönnän kuitekin, että olen laiska harjoittelemaan J-rockareiden nimiä, eli muistan Larukusta vain että Hyde laulaa, ja Tetsu soittaa.. kitaraa?
Hyden CDn omistan, Faith, ja Larukulta on Dune. :8 _________________ No, no, no, you know it will always just be me. Let's get these teen hearts beating. Faster, faster! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: Su Huh 20, 2008 8:52 pm Viestin aihe: |
|
|
^ Tetsu soittaa bassoa, Ken soittaa kitaraa. ^__^
Kun näin Blurry Eyesin PV:n, Hyde suoraan sanottuna näytti ihan naiselta. :''D Nyt kun katsoo DRINK IT DOWN:ia PV:nä ja muutenkin biisinä, heidän musiikkinsa ovat mielestäni parantuneet ja tyylikin. Muistan vieläkin Hyden Link-videon tukan! Ekana ajattelin et "ei missään nimessä!", mutta kun katsoin Linkin, itse asiassa se näyttikin hyvältä. _________________
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tiku Sähkökitara

|
Lähetetty: Ke Tou 21, 2008 4:15 pm Viestin aihe: |
|
|
Alkaa tuntua, että olisi sittenkin pitänyt lähteä Ranskaan keinolla millä hyvänsä.
| JaME U.K. kirjoitti: |
As previously mentioned, L'Arc~en~Ciel already has planned to perform a 20th anniversary show in 2011. However, the band's activity until then is being put on hiatus following the end of their TOUR 2008 L'7~Trans ASIA via PARIS~ tour on June 8th. The three year break is likely to have been planned to give the members a chance to work on solo endeavours and spend time with their families. |
Kesäkuun 8. päivänä pidettävän kiertueen päätöskeikan jälkeen bändi jää tauolle ja palaa vuonna 2011 juhlistamaan 20v-päivää. Siihen asti soolouria ja perhe-elämää.
Tavallaan vituttaa, tavallaan ymmärrän poikien pointin. Ja koska Hydeä tullaan näkee VAMPSissa... No, we'll see. Hyvää lomaa heille kuitenkin.
;;___;;
ps.odotan VAMPSin singleä ehkä hieman.
pps.oh my fuckin god, eihän täällä ollutkaan mitään vielä.
HYDE & KAZ uudessa projektissa
| JaME FI kirjoitti: |
L'Arc~en~Cielin HYDE sekä Oblivion Dustin KAZ ovat ilmoittaneet uudesta projektistaan; kaksikko on perustanut uniitin nimeltä VAMPS. Yhtye on parhaillaan äänittämässä singleä ja lisäksi he ovat ilmoittaneet pitkästä kiertueestaan, joka starttaa ensi elokuussa. |
Jee.
02.072008 LOVE ADDICT
01. Love Addict
02. Time goes by
+ Love Addict DVD on limited version
Jotenkin random, nee. _________________
I love, I love, I love you n o t
I hate, I hate, I hate you n o t
「 I want to make a 4cm hole in your chest. 」
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lynette Sähkökitara

|
Lähetetty: Ke Tou 21, 2008 10:27 pm Viestin aihe: |
|
|
...tiku, et oo tosissas.
D:<
No... Hyvä vaan kun pitävät taukoa ja lepäilevät ja on perheen kanssa jne. mutta... Kolme vuotta. Aluksi tuli epäilys että pystyvätkö/jaksavatko he edes sitten tulla jatkamaan bändin kanssa(lomailuun voi jäädä koukkuun) mutta kaipa ne tulee takaisin kun kerran soolouria vetävät siinä kuiteskin. Eiköhän tuo keikkailu kuitenkin sen verran ihanaa ole.
Tuo VAMPS kuulostaa aika hiton mielenkiintoiselta:'D. Yleensä en noista soolourista ikinä ota mitään selvää, mutta tämä kuulostaa niin kivalta että pakko ainakin pari biisiä kuunnella*naur*. _________________ En tee [aivojani] avojani itse.
Uruha
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: To Tou 22, 2008 2:07 pm Viestin aihe: |
|
|
;______;
Voi ei, ei, ei! Menevät tauolle...Ymmärrän kyl, et he tarvitsevat välillä taukoa, mut silti... Joudumme odottamaan kolme vuotta, et he keikkailevat taasja sit tuutte silloin Suomeen, okei? ;__; <3 . En tiiä tuunko kestämään. Mut näen positiivisen puolen: jos he kerran jatkavat soolouriaan, Hyde saattaa tehdä uusia biisejä soolourallaan. *___*
Olen hiukan ennakkoluuloinen tuosta VAMPS:ista. En ole koskaan kuunnellut tuota toista laulajaa, mut toivottavasti ne biisit ovat hyviä.
Ja tikua lainaten, olis vaan pitänyt mennä sinne Ranskaan keinolla millä hyvänsä... _________________
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tiku Sähkökitara

|
Lähetetty: To Tou 22, 2008 3:32 pm Viestin aihe: |
|
|
| Crystal kirjoitti: | | Olen hiukan ennakkoluuloinen tuosta VAMPS:ista. En ole koskaan kuunnellut tuota toista laulajaa, mut toivottavasti ne biisit ovat hyviä. |
Ee... KAZ ei laula. Ja siis Kaz oli jo HYDE-soolon takana, mm. säveltämässä ja soittamassa kitaraa. Myöskin Oblivion Dustissa Kaz soittaa kitaraa. VAMPSin MySpacessa lukee, että Hyde laulaa ja soittaa kitaraa ja Kaz soittaa kitaraa. En kuitenkaan usko, että VAMPS tulee kuulostamaan ihan samalta kuin HYDE-soolo, mutta Hyde kuitenkin laulaa -> ei voi kuulostaa kovin pahalta. Nimi Love Addict minua häiritsee enemmän XDD _________________
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Taajamasusi Basso

|
Lähetetty: To Tou 22, 2008 7:16 pm Viestin aihe: |
|
|
Harmittamaan pistää minuakin Larukun noin pitkä tauko, koska mielestäni herrat ovat viime aikoina tehneet parempaa musiikkia kuin aikoihin. KISS on aikas loistoalbumi ja tuosta DRINK IT DOWN -sinkusta tykkään ihan hillittömästi. Toisaalta en ole aivan murtunut, jos Hydeltä kerran on odotettavissa uutta projektia ja toivottavasti myös jatkoa sooloilulleen. Pidän nimittäin edelleen Hyden soololevyistä enemmän kuin Larukusta. Toivottavasti myös yukihiro jatkaa acid android -sooloprojektiaan, olen viime aikoina ihastunut entistä enemmän Purification-levyn saundeihin ja tunnelmiin. ((: _________________ parempi on laulaa
häläpätihää
kuin olla hiljempää |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: Ma Tou 26, 2008 8:53 pm Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | Ee... KAZ ei laula. Ja siis Kaz oli jo HYDE-soolon takana, mm. säveltämässä ja soittamassa kitaraa. Myöskin Oblivion Dustissa Kaz soittaa kitaraa. VAMPSin MySpacessa lukee, että Hyde laulaa ja soittaa kitaraa ja Kaz soittaa kitaraa. En kuitenkaan usko, että VAMPS tulee kuulostamaan ihan samalta kuin HYDE-soolo, mutta Hyde kuitenkin laulaa -> ei voi kuulostaa kovin pahalta. Nimi Love Addict minua häiritsee enemmän XDD |
^^; Hyvä minä, paraskin puhumaan kun ei tiiä edes jäsenien tehtäviä! xD *sarkasmi*
Ai että soittamassa kitaraa jo HYDE-soolon aikana? Interesting... Kyseisestä huolimatta minulla on vieläkin ennakkoluuloja. :''D Voin kuvitella tuon Love Addictin perusteella, minkälaista se musiikki on... *naur* _________________
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tiku Sähkökitara

|
Lähetetty: To Tou 29, 2008 7:10 am Viestin aihe: |
|
|
Kaz soittaa kitaraa levyillä 666 ja Faith, jeep~ Plus säveltänyt jälkimmäiselle.
Dam. Love Addict *3*
Tykkään jo siitä.
VAMPS - Mezamasi News
Katsokaa Hydeä. Sen ilmeen, wtf xD AWW. Ja kuten sanottu, kappale kuulostaa aika hyvältä.
Oli ihan asiallinen viesti hei. _________________
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Monochrome Syntikka

|
Lähetetty: Ma Kes 09, 2008 10:39 pm Viestin aihe: |
|
|
| Laruku tauolla, singleä ja DVD'tä pukkaa silti. Hienoa! :p Toivoinkin ettei ne ihan kokonaan sitä jätä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: Pe Kes 13, 2008 9:42 pm Viestin aihe: |
|
|
WAAAH!
Katoin Youtubesta et se VAMPS:in PV on jo tullut, se ON tullut! <3
VAMPS - LOVE ADDICT
Hyde osaa rokata, laulukin oli tosi hyvä. Nyt ennakkoluuloni poistuivat: tämä on hyvä ^__^
se vampyyri oli vähän pelottava, mut Hyden hampaat olivat hienot lopussa.
Joo, oli asiaa! xD _________________
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Monochrome Syntikka

|
Lähetetty: Pe Kes 13, 2008 11:17 pm Viestin aihe: |
|
|
Katsonut jo muutaman kymmenen kerran ja pidän. Video on joka katsomis kerta parempi, samoin kappale.
Niin se PV tuli siis keskiviikkona YouTubeen. Ja pidän kovasti, HYDE vampyyrina oli hauska. :p
Niin ja tärkeämpääkin asiaa oli, Larukultahan tulee single 27.8 vaikka tauolla ovatkin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nanni Rummut

|
Lähetetty: Su Hei 13, 2008 5:24 pm Viestin aihe: |
|
|
Yhy saakelin Laruku.
Oon ollu ihan tarpeeks monta vuotta tietonen tästä bändistä ja kuullut näiden musaa parin biisin verran, mutta koskaan en oo perehtynyt silleen kunnolla. Ehkä koska arvasin et sille tielle jään................ ja niinhän siinä kävi, kivat mulle.
Oon aina tykännyt Hyden - vai onko se capsilla? - no okei HYDEn äänestä, se on niin saakelin kiva. Semmoinen pehmeä, miehekäs ja jota jää kuunteleen mielellään. Ei mitään kamalia nenä-ääniä tai muuta. Muutenkin bändin musa iskee, se vaan kuulostaa niin sakelin hyvältä. [ja miks mä hoen saakelia...] Kieltämättä jonku verran samankaltaisia biisejä löytyy, mutta kaikissa on sitä _jotain_ joka tekee melkeen kaikista omantapaisensa hittibiisin.
Saakeli tykkään näistä. Saakeli haluun ton KISSin omaks. Saakeli Larukun piti koukuttaa. Saakelin saakeli. _________________ keep keep dope dope dope !
deep deep more more more !
feel it feel it feel it remember everything~
--
you look like a something. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crystal Hydeist

|
Lähetetty: To Elo 14, 2008 1:43 pm Viestin aihe: |
|
|
Uusin Larukun PV on tullut:
Shine - PV
Mielipiteitä? :3
Mielestäni tämä oli mielenkiintoinen ja minusta tuntui että tässä PV:ssä keskityttiin paljon Keniin(kyllä tietenkin muihinkin on keskitytty mutta Keniin mielestäni enemmän). Ja tykkäsin paljon siitä kitarasoolosta ja siitä, kuinka Tetsu ja Ken soittaa innolla. *ww* Tämä kappale oli pirteä ja... grafiikat, vai mitä niitä kutsutaan, olivat upeita(ne värijutut yms.).
Joo, pidän erittäin paljon. _________________
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|